Popis: |
Žáci se ve skupinách pomocí obrázků a týmové práce snaží zjisit látky obsažené v čistících prostředcích, které mají negativní dopad na životní prostředí a přemýšlí o lepších alternativách mycích prostředků, které používají doma. Dále žáci v programu získávají pomocí žetonů a rozstříhaného textu informace, jaké znečišťující látky se dostávají do ovzduší na základě dopravy a jaké dopady mají znečišťující látky na ŽP a zdraví člověka. Vyhledávají informace nejen v textu,ale i v grafech a tabulkách přemýšlí o tom, jak sám/sama může přispět k řešení problému. Dále se program věnuje škodlivým látkám, které mohou najít ve svém bytě, popíší, ve kterých materiálech je mohou najít, charakterizují tyto látky z hlediska negativního dopadu na lidské zdraví a přemýšlí o vhodných alternativách těchto škodlivých materiálů. to vše formou aktivity s texty a obrázky ve skupinách - fiktivních rodinách.
|